nedeľa 23. júna 2013

presents

Ako už iste viete, alebo aj neviete :D včera som mala meniny. A tak som si zmyslela, že by Vás mohlo zaujímať, čo som dostala. Moc ďakujem všetkým, ktorí na mňa nezabudli. :)


                                             [náramok-H&M/náušnice-C&A]


[najlepšie gumičky na svete-Papanga (čoskoro sa na blogu objaví na ne recenzia)]

[khaki halenka-H&M/tričko s tigrom (pripomína mi to značku Kenzo)-C&A]

[džínová bunda-H&M/bomber jacket-New Yorker]

[šortky (na leto ako stvorené)-Gate/nohavice s bielymi pásmi na bokoch-C&A]

 [silver clutch-H&M/gumené topánočky s odoberateľnou mašľou (pripomínajú mi gumené topánky Melissa-Koton]

 [športová podprsenka-H&M/akože kožená sukňa(na mne vyzerá lepšie ako na fotke)-C&A]

         Mimochodom, v obchodoch už začali letné výpredaje!      
     Chystáte sa na lov úžasných kúskov s 50 percentnou zľavou?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thanks for comment!!