streda 19. júna 2013

harem floral pants


HURÁ! Konečne je tu leto. Mám ho veľmi rada, a je to moje najobľúbenejšie ročné obdobie. Má ale svoje výhody aj nevýhody. Výhoda napríklad je, že dnes nás zo školy pustili domov už po štvrtej hodine, kvôli teplu. JUPÍ! Nevýhody napríklad sú, že naša telocvikárka nás dáva behať v tejto horúčave, čiže je mi potom celý deň na zdochnutie.
A teraz k outfitu. Bol fotený asi pred týždňom, keď ešte nebolo tak moc HORÚCO. Ale zase, na druhej strane, keď je zima tak sa sťažujeme, že chceme leto, a keď už je konečne teplo, nadávame, že je až MOC teplo. Chcelo by to zlatú strednú cestu. :)  Mala som na sebe harem pants, čiže nasrávačky :), sivé tričko, a moje obľúbené zelené sačko.







[pants-H&M/blazer-H&M/T-shirt-Terranova/shoes-H&M/earrings-Forever 21]


Aký máte názor na nasrávačky Vy? Mimochodom, pripravujem pre Vás random, tak sa môžete tešiť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thanks for comment!!