pondelok 24. júna 2013

I am happy...


Bože, bože, bože!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Práve som dorobila nový design blogu podľa mojich predstáv, a normálne som na seba hrdá, že som ho dokázala spraviť tak, aby sa mi páčil. Môj vysnívaný design. <3
Pamätám si na ten deň, keď som si založila blog, a vôbec som nevedela, ako si naň mám napríklad dať ikonku Bloglovin´. Trvalo mi strašne dlho kým som na to prišla, lebo sa tam musí zadávať taký html kód, a nevedela som, kam ho mám zadať. Po dlhej dobe som na to prišla, a konečne som mala na blogu moju vysnívanú ikonku Bloglovin´. Bola som na seba vtedy naozaj nesmierne hrdá.Bolo to pre mňa vlastne také moje malé víťazstvo. A teraz, keď som si dokázala spraviť design sama, a ešte k tomu aby vyzeral k svetu, som na seba hrdá ešte viac. Myslím si, že život je tiež o našich malých výhrach. A nazabúdajte, že sa treba z maličkostí TEŠIŤ! Nezabudnite follow môj blog na Bloglovine, kde sa stačí iba zaregistrovať, follownúť si ma a je to!!! Ak by ste mali nejaké otázky, či pripomienky kľudne mi napíšte na Ask, budem sa veľmi tešiť. Tak čo, páči sa Vám nový design blogu?????????

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thanks for comment!!