streda 1. mája 2013

BLUE & RED

Tak, dnes konečne voľno!Som strašne rada, že je štátny sviatok práve v stredu,presne v strede týždňa.Potom sú už iba dva dni v škole a zase víkendík.Tak, aby som Vám spravila radosť, nafotila som outfit. :) Je to ale fotené doma, lebo zajtra mám fyziku (môj najneobľúbenejší predmet), a musela som sa na ňu učiť.
Môj červený nos (áno ešte stále červený) som zatrela make-upom a tak vyzerá, ako keby som ani nádchu nemala. :) Mimochodom, dnes som zistila veľmi potešujúcu (aspoň pre mňa) správu! Vo Viedni je American Apparel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) takže ešte mi zostáva presvedčiť rodičov, aby sme išli cez letné prázdniny do Viedne, aby som presne stihla letné výpredaje.Vo Viedni milujem aj H&M,Zaru, či Forever 21,takže by som sa išla určite pozrieť aj tam. Dúfam, že rodičia budú súhlasiť. :D







         [skirt,blouse-Zara/shoes-Gabor/earrings-Forever 21]

Aké sú Vaše najobľúbenejšie obchody vo Viedni?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thanks for comment!!