utorok 30. apríla 2013

"GREAT" day

Tak dneska bol fakt "úžasný" deň. :) Ráno som zistila, že som dostala nádchu. Mimochodom, minulý týždeň som sa tej mrchy :D zbavila, a dostala som ju znova.Každý nádchový bacil, ktorý v našom meste je,sa nalepí práve na mňa.
Takže moje dni v nádchovom období vyzerajú asi takto: 
1. trúbim (nos) všade a stále
2. moje trúbenie počuť približne do  1000 metrov :)
3. učitelia v škole majú zo mňa už nervy, lebo že vraj "ruším výklad látky":D
4. keď má v našej triede nádchu viac báb, robíme trúbiaci zbor, a toto počuť už do 2000 metrov :D
5. každý deň,keď prídem domov,sa musím nadopovať cesnakom(musím proti nádche bojovať :)), a vtedy nemôžem na nikoho hovoriť do vzdialenosti 5 metrov, lebo by asi odpadol:D
6. musím spať na strašne vysokom vankúši, a asi päťkrát za sebou si streknúť do nosa Mar, a až vtedy mám nos bez sopľov, ale sople sa zase nahrnú, a musím tento proces opakovať asi stokrát za sebou, kým od vysilenia nezaspím
7. keď večer pozerám s rodičmi nejaký seriál alebo film, keď idem smŕkať,musia dať hlasitosť naplno, aby vôbec niečo počuli
8. počas nádchy vyzerá môj nos ako veľká červená paradajka :D 

Dnes sa mi ešte aj roztrhla taška do školy, takže fakt super deň :D

Prikladám fotku z nedele, keď môj nos ešte vyzeral ako-tak k svetu :)

Na sebe mám bundičku zo Zary,ktorú mi kúpil braček k narodeninkám.

A čo vy? Ako bojujete s nádchou? :)Ak viete,dajte nejaké tipy, ako sa z nádchy rýchlo vyliečiť.:D


 


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thanks for comment!!