štvrtok 2. januára 2014

a few years ago

Copy mi pripomenuli časy, keď mi ich plietla ešte moja maminka. Časy, keď som s plačom chodila do škôlky (od mala som mamičkár) :D, a rodičia mi navrávali, že majú veľký ďalekohľad, ktorým na mňa do škôlky vidia, keď plačem. Samozrejme, že žiadny nemali, to len pani vychovávateľky na mňa žalovali. Potom som si nejako našla kamarátky, a boli sme dobrá "parta". Skrývali sme sa vychovávateľkám a potajme sme si lakovali nechty. A aj tak sa to vždy zistilo. Bola som zamilovaná do spolužiaka Filipka, a nikdy som neodišla do škôlky bez hračky. Bola to moja istota, keby sa so mnou Veronika, Miška, Martinka, či Natálka prestali baviť.  Mala som tam samozrejme aj chalanských kamarátov, a dvaja z nich dokonca chodia so mnou teraz do triedy na gympel.:D A sme kamoši dodnes. Mimochodom ten sveter je XL.



 Mango sweater. Zara bag. H&M shoes. New Yorker pants.


3 komentáre:

  1. zlate :)

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway a k tomu par drobnosti. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Thanks for comment!!