piatok 2. augusta 2013

animal shorts

 Počas týchto dní zisťujem dve veci. Prvá je, že polka prázdnin je už fuč :( , a druhá, že moje (pôvodne) biele tenisky, dostávajú sivý nádych. :D 
Takéto šortky som presne hľadala. Doteraz som mala v šatníku samé športovejšie, a tak som hľadala elegantné. Našla som ich v H&M vo výpredajoch (za päť eur', a tak so mnou poputovali od regála cez kabínku až ku pokladni. :)
V posledných dňoch si tiež uvedomujem, že sa blog stal súčasťou môjho života. Keď som v  obchode, a idem si napríklad niečo skúsiť, tak rozmýšľam, ako by to na blogu vyzeralo, s čím by som to skombinovala, aký text by som k tomu napísala.A to je podľa mňa super. :)
Zajtra sa chystám ku vode, tak dúfam, že chytím nejaký bronz! :D (dúfam, že mi komáre nedoštípu nohy ešte viac, ako ich mám teraz).





               H&M shorts, bracelet and shoes. Zara T-shirt. Morellato watch. Six sunglasses.

Mimochodom, ak by som Vám mohla dať typ na dobrý seriál, určite si pozrite The Carrie diaries. <3



1 komentár:

Thanks for comment!!