štvrtok 11. júla 2013

july new in

Čauky, čauky. Včera som sa vrátila z môjho výletu, a musím Vám povedať, mala som sa skvele. :)Trval dva dni, a bola som v Bratislave, vo Viedni a Parndorfe.V Bratislave sme boli na Shakespearovských slávnostiach, ktoré sa konajú na bratislavskom hrade, a bolo to super.Je to vlastne divadlo podľa Shakespeara. Bola som na nich už druhýkrát a opäť nesklamali. Viedeň som navštívila už mnohokrát,a musím povedať, že je to nádherné mesto,z ktorého vždy prídem plná dojmov a zážitkov..., a načerpám z neho jeho úžasnú atmosféru.Popritom som si stihla zaobstarať aj pár kúskov, ktoré Vám teraz ukážem.

                 čierne legíny H&M/ tričko Zara



          espadrilky Stradivarius/ batoh (školský) Burton


sveter Zara/ šaty H&M(na fotke ich moc nevidno ale majú okrúhly golierik a holý chrbát, takže sa mi moc páčia)

Mimochodom v Parndorfe som v Humanicu videla úžasné lity od Jeffreyho Campbella <3 s vybíjanými opätkami, a boli úplne úžasné, ale veľmi ťažké, takže to musí byť riadna "mordovačka" nosiť ich na nohách. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thanks for comment!!