nedeľa 2. júna 2013

Bratislava

V sobotu sme boli v Bratislave <3, a tak Vám pridávam odtiaľ pár fotiek. V Auparku bola výstava bábik Barbie,a vecí s tým súvisiacich, a tak som si to aj pofotila. :)
Boli sme aj na nákupoch, a rodičia mi na moju radosť nakúpili veeeeeeeeeeeeeeeeľa vecí.Chcela som ich nafotiť a pridať, ale zase mi ich zobrali, a povedali že ich dostanem až na meniny. Tak nech už je ten meninový deň tu. Ale aspoň budem mať z tých vecí dvojnásobnú radosť- prvý krát keď mi to kúpia, a druhý krát keď to dostanem.Tak Vám pridám aspoň jednu "nákupovú" fotku, na 
ktorej je kabelka od Armaniho, ktorú kúpil ocko maminke ku minulotýždňovým narodeninám (mami ešte raz všetko najlepšie, moc Ťa ľúbim :*), a ktorá je podľa mňa úplne nádherná.
















Tie vlasy <3 


                                     

                                                  Aký ste mali víkend vy?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thanks for comment!!