štvrtok 16. mája 2013

New haircut + shopping = great day

Tak, dnes som bola u kaderníčky skrátiť moje "háro" :) asi o päť centimetrov, lebo som už mala veľmi dlhé vlasy.Skočila som aj do našeho jediného nákupného centra (pod týmto pojmom nechápte nákupné centrum, ako napríklad Aupark, či Avion). Toto nákupné je päťkrát menšie, ale čo si budeme hovoriť, sme radi, že tu máme aspoň niečo. Nie je tam síce ani H&M, no ale čo narobíme.Máme tu iba obchody ako C&A, New Yorker, či Gate.No ale som sa rozpísala. :)Tak som skočila do "céáčka" a práve boli zľavy 25 percent na všetko, a odniesla som si odtiaľ krásnu "koženú" sukňu. :) Aký ste mali deň Vy?

1 komentár:

  1. To, že si ich followla a likela, je povinné ! :) Nepridáva to druhý komentár ! ;) To si na konci súťaže aj skontrolujem, kto na akú položku z toho klikol a či vôbec :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thanks for comment!!