nedeľa 12. mája 2013

FASHION MAGAZINES- HIT, OR (S)HIT?

Určite každý z Vás má svoj obľúbený časopis- či už mesačník, týždenník alebo občasník.
Ja mám najradšej fashion magazíny. Páči sa mi volať časopisy magazínmi, pretože časopis, to znie tak ošumelo a obyčajne. Pod pojmom časopis si predstavíme tlač, s obyčajnou obálkou, ktorá sa potrhá, už len keď ju chytíte do rúk. Je tam veľa krížoviek, a na každej druhej strene je napísaná nejaká akcia na tú, či hentú potravinu. Zato magazín, to znie tak inak.Slovo ako z Hollywoodu. Pod týmto pojmom si predstavíme časopis, s nablýskanou titulkou, na ktorej sa skvie tvár nejakej známej osobnosti. Tu je zoznam niekoľkých fashion magazínov, o ktorých Vám aj niečo poviem.

LA FEMME
Super mesačník, ktorý je zameraný len na módu a nové vychytávky v oblasti módy, či športu. Navyše stojí len 1,45 eura. No nekúp to! Vydáva STAR PRODUCTION.




















EMMA
Tiež super mesačník, ktorý má ale články aj o vzťahoch. A to sa mi naozaj nechce  čítať. Ale zase tam má tiež veľa módy, takže tým si ma získal. Vydáva SPOLOČNOSŤ 7 PLUS S.R.O.





















EVA
Taktiž mesačník, v ktorom vzťahy zaberajú až polovicu celého časopisu.Takže som si ho kúpila asi raz a stačilo mi. Vydáva RINGIER AXEL SPRINGER.






















TOP FASHION
Myslím, že tento magazín sa vydáva raz za štvrťrok. Ja viem, že je o móde, ale príde mi, že tým, že sa vydáva raz za takú dlhú dobu nie sú tam najnovšie vychytávky a trendy. A dať za to 4,99 eur mi príde moc. 






















Aký obľúbený fashion magazín máte Vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thanks for comment!!