utorok 7. mája 2013

Do it yourself (DIY)

Včera, keď som prišla do školy, tak za mnou prišiel môj spolužiak, že si pozeral môj blog.A ja mu na to, že čo si o ňom myslíš?A on  na to:"Prečo tam píšeš o takých blbostiach?" (áno Miško, ak to čítaš, tak myslím teba) ale ja proste módu milujem. My baby vieme o čom hovorím, ale chalani sa proste do toho nevyznajú. :)
Blog sleduje aj pár báb z mojej triedy, ktoré mi hovoria, že môj blog sa im páči, a to ma veeeeeeeeľmi teší(myslím napríklad Teba Romanka(cmuk).Dnes som sa rozhodla, že napíšem článok o Do it yourself, čiže urob si sám. Staré, alebo aj nové veci si môžme prerábať podľa vlastného štýlu.Či už máme radi romantický, alebo rockerský štýl.Ak budem vyrábať nejaké DIY výrobky, určite Vám tu s nimi pridám článok o tom, ako som to vyrobila. :)Pridávam Vám jeden DIY návod, ako vyrobiť náušnice, ktoré mi pripomínajú štýl Dolce & Gabbana.Ak máte nejaké dobré DIY návody kľudne mi ich pošlite na e-mail: 
paula.bubniakova@gmail.com



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thanks for comment!!