sobota 27. apríla 2013

Včerajšie nákupy

Ako som už spomínala, včera sme s rodičmi boli v obchodoch, a zastavili sme sa aj v našich obľúbených. Nakúpila som si zopár vecí v H&M a Camaieu...V "háemku" už mal ocino z nás nervy :) ( z maminky a zo mňa), lebo keď sme už vyšli z kabínky s vecami, ktoré nám boli dobré, a mierili sme ku pokladni, vždy sme našli nejaký skvelý kúsok, ktorý sme predtým prehliadli.A znova sme sa vrátili do kabínky...A takto to bolo asi štyrikrát. :)
No a dnes ráno, keď som sa zobudila, som Vám nezabudla nafotiť veci, ktoré som si kúpila.Tu ich máte.

Budem Vám ich popisovať zľava.


1.béžové tričko
Toto tričko Vám možno pripadá na fotke ako biele, ale v skutočnosti je béžové, a má dlhý rukáv.Už dávno si potrebujem doplniť jednofarebné tričká s dlhým, alebo krátkym rukávom. A až teraz som  našla také, ktoré by sa mi páčilo. Lebo buď sa mi v obchode nepáči materiál trička, alebo má taký zlý strih, že v ňom vyzerám ako jaternica. :D Je z Camaieu.


2. biele tričko s nápisom
Toto tričko je z kolekcie The new icons, a zaujalo ma už vtedy, keď Pavlína Jágrová (pavlinajagrova.com) nafotila s Nikou Šikovou (nikachic.com)fotky s oblečením z tejto kolekcie. Bohužiaľ, som ho ale nikde nevedela nájsť. Až v Popradskom H&M. Musím povedať, že túto kolekciu tam majú aj po dlhšom čase, keď v iných "háemkách" vo väčších mestách je táto kolekcia už vypredaná.Tričko je z H&M.

3. balerínky
Prednedávnom som zistila, že mi treba čierne balerínky. A našla som v "háemku" tieto čierne, ktoré ma hneď zaujali, a hlavne boli mi dobré!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Balerínky sú z H&M.


V ktorom obchode najradšej nakupujete Vy?













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thanks for comment!!