pondelok 22. apríla 2013

H&M The new icons

Kolekcia The new icons,  prišla do "háemiek" asi v stredu,a ja som sa na ňu musela ísť pozrieť. Keďže som z Liptovského Mikuláša, a u nás H&M nie je, chcela som sa ísť pozrieť do Bratislavy na túto kolekciu.Povinnosti ale nepustia, a tak som si musela počkať do soboty.




V sobotu sme prišli do H&M v Auparku, a mali tam celú kolekciu, iba tieto šaty boli vypredané.Tak som išla do Avionu. Lenže presne tam tiež mali celú kolekciu, ale tieto šaty boli tiež vypredané. Asi majú viacerí ľudia pocit, že tie šaty sú proste nádherné, rovnako ako mám i ja. :)Do Eurovei a do Polusu, kde je táto kolekcia tiež, sme ale nešli, lebo tie nákupné centrá proste nemám až tak rada ako napríklad Aupark, či Avion.Tak som sa zmierila s tým, že ich proste nebudem mať.Keď sme išli domov, tak sme museli ísť cez Žilinu, keďže bývam v Liptovskom Mikuláši. Pred Žilinou moju maminku (možno sa Vám bude zdať ten výraz detinský?, ale jej naozaj prináleží, lebo ma v mojej vášni- móde podporuje, mali by ste nás vidieť v akcii = v obchodoch :D)napadlo,či sa nechcem ísť pozrieť do H&M, ktoré sa nachádza v žilinskom Auparku.Nakoniec som rodičov uprosila, a išlo sa. A neuveríte mi, ale TAM ICH MALI!!!!!!!!!!!!!!!!!! A presne moju veľkosť! Tak som ich s nadšením zobrala a išla som s nimi do kabínky.Sadli mi ako uliate.Teraz len čakám, aby bolo až tak teplo, aby som si ich mohla dať. :) A čakám ešte na jeden kúsok z tejto kolekcie.Je to netypický náhrdelník, ktorého obrázok nájdete pod článkom. Ten nemali v Bratislave, iba v Žiline, kde ho mali iba čierny, a telový bol vo výklade. Tak čakám kým budú meniť výklad, rezervujú mi ho, a zavolajú mi, že si poň můžem prísť. Čo si o týchto veciach myslíte? Páčia sa Vám? Kľudne mi zanechajte komentár, veľmi sa poteším. :D














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thanks for comment!!